Pytania i odpowiedzi

 

 Pytania i odpowiedzi dotyczące sklepu Marka Concept Store.

1. Czy muszę się zarejestrować aby złożyć zamówienie ?

Aby złożyć zamówienie rejestracja nie jest potrzebna. Zachęcamy jednak do założenia konta w naszym sklepie ,dzięki czemu będą Państwo mieli możliwość szybkich i łatwych zakupów, dostęp do historii zamówień, możliwość śledzenia statusu zamówienia.

2.W jakich godzinach pracuje obsługa sklepu ?

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00. W tych godzinach działa nasz numer 602 415 089,  sklep@markadesignstore.pl

3. Czy jest możliwość złożenie zamówienia innego niż internetowe ?

Tak, zamówienie możemy przyjąć telefonicznie oraz poprzez mail. 

4. Czy towar mogę odebrać osobiście ?

Tak jest taka możliwość po wcześniejszym ustaleniu drogą telefoniczną lub mail.

5. Czy otrzymam fakturę VAT na zamówione produkty ?

Tak, na etapie realizacji zamówienia proszę wybrać opcję - fakturę jako dokument sprzedaży i podać dane do FV.

6. Co mam zrobić ,jeżeli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony ? 

Wszystkie wysyłane produkty są staranie pakowane , zabezpieczone odpowiednio przed uszkodzeniem podczas transportu. W przypadku gdy dostarczona przesyłka nosi wyraźne ślady uszkodzenia można przesyłkę sprawdzić  w obecności pracownika przewoźnika , który sporządzi protokół uszkodzenia.

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Pytania i odpowiedzi

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl